Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

طراحی فن و سیستم

شرکت فن ایران با پشتوانه سابقه طراحی و مشاوره خود در زمینه طراحی سیستم های تهویه تونل ها و ایستگاه های زیر زمینی و صنایع سیمان و تهویه ساختمان و پارکینگ و سایر بخش های صنعتی و همچنین استفاده از نرم افزار های طراحی خود قادر است شما را در امر طراحی سیستم های تهویه و فن های صنعتی یاری دهد.
این شرکت پیش از ساخت فن های خود تمامی آن ها را با استفاده از نرم افزار های مدرن و در کوتاه ترین زمان به صورت مدل طراحی می نماید و از عملکرد صحیح سیالاتی و مکانیکی آن ها اطمینان حاصل می نماید.

ش

انجام بالانس استاتیکی و دینامیکی

یکی از مهم ترین موارد در ساخت تجهیزات تهویه، بالانس قسمت های دوار بر طبق استانداردهای روز دنیا است که سبب افزایش عمر یاتاقان ها و بلبرینگ ها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود. شرکت فن ایران با استفاده از دستگاه های بالانس مدرن کشورهای پیشرفته قادر به بالانس استاتیکی و دینامیکی انواع اجزای دوار فن های صنعتی است.

س

آزمایشات کنترل کیفی فن و تجهیزات تهویه شرکت فن ایران دارای مدرن ترین آزمایشگاه های تست سیالاتی هواکش های صنعتی مطابق با استاندارد های معتبر تهویه از جمله مجموعه استانداردهایBS-EN ، AMCA و ASHRAE می باشد و آمادگی تست فن ها تا ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در ثانیه را دارد.
۱- تست عملکرد فن
این آزمون جهت اطمینان کامل از صحت و درستی طراحی، ساخت و دستیابی به منحنی عملکرد فن و با استفاده از کانال تست سیالاتی با ابعاد ۲۰ متر طول و ۱۶۰۰ میلیمتر قطر انجام می گیرد.
۲- تست مقاومت حرارتی
فن ایران در راستای برنامه های توسعه خود اقدام به ساخت سایت تست حرارتی بوسیله متخصصان داخلی در محل کارخانه فن ایران نموده است که این سایت امکان تست در حرارت بیش از ۳۰۰ درجه سانتیگراد و توان مانیتورینگ کلیه موارد مربوط به الکتروموتور، فن و ارائه نتایج تست جهت تحلیل راندمان و نحوه کار هواکش را دارا می باشد.

ض

تست مقاومت حرارتی فن مطابق با استاندارد EN 12101-3 و تست عملکرد مطابق با استاندارد AMCA 210 انجام می گیرند.
۳- تست های ارتعاش و سطح صوت فن
تست ارتعاشی مهمترین تست در عیب یابی ماشین های دوار و معتبرین ملاک تصمیم گیری درباره سطح سلامت فن است. همچنین انجام تست ارتعاش و عیب یابی قبل از خرابی و یا تعمیرات پیشگیرانه به عنوان ابزاری اصلی و پر نقش در تولید بکار گرفته می شود. این تست با استفاده از دستگاه های مدرن بالانس و مطابق با استاندارد جهانی ISO 1940/1 انجام می گردد. تست سطح صوت فن با استفاده از دستگاه صوت سنج جهت اندازه گیری سطح صدای هواکش ها بر طبق استاندارد های رایج انجام می گیرد.

ضض

ی

۴- تست های عملکرد و مقاومت حرارتی دمپر
شرکت فن ایران مجهز به محفظه تست عملکرد و مقاومت حرارتی دمپر می باشد و این تست طبق استاندارد EN 1366-2انجام می گیرد.

ز

تماس بگیرید