Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

یکی از مدلهای دستگاه گردگیر صنعتی

دستگاه گردگیر و مزایای استفاده از آن

تمیزی و پاکیزگی در همه جا اهمیت زیادی دارد، خواه محیط صنعتی باشد یا مسکونی. دستگاه گردگیر دستگاهی است که برای تمیز کردن هوا در واحدهای صنعتی به کار می‌رود. این دستگاه مفید به طور گسترده‌ای برای بهتر کردن کیفیت کلی هوایی که در نتیجه اجرای فرآیندهای صنعتی و شیمیایی تخلیه می‌شود، به کار می‌رود. دستگاه گردگیر تمامی گردوغبار و سایر شکل‌های آلودگی را از هوا می‌زداید. این دستگاه مفید به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی از بارهای عظیم گردوغبار مراقبت می‌کند.

 

نمای شماتیک دستگاه گردگیر صنعتی
دستگاه گردگیر صنعتی

 

طبیعت همواره هوای پاک فراهم می‌کند. همه انسان‌ها حق دارند که از این هوای پاک استفاده کنند. متأسفانه، افراد زیادی وجود ندارند که بتوانند دست خود را بالا بیاورند و ادعا کنند که در هوایی پاک و بدون هر گونه آلودگی تنفس می‌کنند. این امر بیشتر به دلیل وجود ناخالصی‌های موجود در هواست که امروز داریم. در واقع، افراد می‌توانند ادعا کنند که تنفس در هوای تازه کمی تجمل گرایانه شده است، درست مانند داشتن خودرو در چند دهه گذشته!

 

طرح گرافیکی دستگاه سیکلون
طرحی از یک گردگیر سیکلون

 

برخی از مزایای استفاده از دستگاه گردگیر

 

دستگاه گردگیر یک دستگاه ایدئال و بسیار عالی است که می‌تواند به افراد کمک کند در هوایی تمیز نفس بکشند. این دستگاه بر روی کیفیت هوا کار می‌کند. دستگاه گردگیر در جایگاه خود هوای تازه را برای تنفس افراد فراهم می‌کند. این دستگاه از یک دمنده، فیلتر گردوغبار، ظرف جمع‌آوری گردوغبار و نیز قسمتی تشکیل شده است که هدف از آن پاک‌سازی و فیلتر کردن هواست. این‌ها چند مورد از مزایای متعدد دستگاه گردگیر هستند.

 

نمونه ای از دستگاه گردگیر صنعتی
دستگاه گردگیر صنعتی

 

اگر به کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی بروید، معمولاً یک دستگاه گردگیر را در آنجا مشاهده خواهید کرد؛ زیرا وجود این دستگاه برای کارگرانی که در این محیط صنعتی کار می‌کنند، ضروری است و آن‌ها می‌خواهند در هوایی تازه و بدون آلودگی تنفس کنند. هوا در این محیط‌های کاری و صنعتی معمولاً آلوده است. به هر حال، با تمیز کردن و زدودن آلودگی هوا، کارگران می‌توانند به آسانی و در هوایی پاک تنفس کنند و بنابراین، به مشکلات و بیماری‌های تنفسی مبتلا نخواهند شد.

 

نمونه ای از یک دستگاه سیکلون
دستگاه سیکلون

 

تضمین کیفیت هوا با دستگاه گردگیر

 

وجود یک دستگاه گردگیر کارآمد به شما اطمینان خواهد داد که هوا به خوبی از وجود آلاینده‌ها پاک می‌شود و کارکنان در معرض هوای آلوده قرار نخواهند گرفت. آلودگی هوا باعث ابتلای کارگران به مشکلات تنفسی و سایر بیماری‌های خطرناک خواهد شد. علاوه بر تمیز کردن هوا، وجود دستگاه گردگیر تضمین خواهد کرد که عملکرد کلی دستگاه‌های فعال و محیط‌های صنعتی مختل نخواهد شد. این دستگاه انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع دستگاه گردگیر را می‌توانید با توجه به شرایط محیط و شرایط استفاده انتخاب کنید. حتی دستگاه‌های کارتریجی نیز به طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند. پیش از آن که دستگاهی را خریده و استفاده کنید، توصیه می‌کنیم در مورد آن به خوبی مطالعه کنید.

 

طرح گرافیکی دستگاه سیکلون
طرحی از یک گردگیر سیکلون

 

شرکت طاها فن

 

شرکت طاها فن تولید کننده برجسته انواع تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع در کشور، در این مقاله
اطلاعاتی را در مورد یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع به نام دستگاه گردگیر
فراهم کرده است و امیدوار است برای کاربران خود مفید باشد. ادامه این مقاله را در قسمت‌های دیگر بخوانید.
اگر در مورد محصولات ما سوالاتی داشتید، یا قصد سفارش محصول دارید، می‌توانید با استفاده از بخش
تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

 

شرکت طاها فن
شرکت طاها فن

 

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Dust-Collector-and-Its-Benefits&id=7652197

 

تماس بگیرید