Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

دستگاه جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی و نکاتی که باید برای خرید آن در نظر بگیریم

جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی و نکاتی که باید برای خرید آن‌ها در نظر بگیریم.

مکنده‌ صنعتی توانایی جمع‌آوری و مکش مواد جامد و مایع را دارد. این خصوصیت ارزشمند موجب شده که بین صاحبان کارخانه‌ها و مدیران صنایع جایگاه ویژه‌ای پیدا کنند. به همین دلیل، تولیدکنندگان تجهیزات نظافت صنعتی هرروزه مدل‌های جدیدی با کارایی‌های ویژه‌ای از این گروه جاروبرقی صنعتی ارائه می‌کنند. بحث بازیافت ضایعات کارخانه اهمیت زیادی دارد. ممکن است این ضایعات از فلزات گران‌قیمت باشد و این قضیه خود موجب سودآوری بیشتری برای مکان‌های صنعتی گردد. در برخی مکان‌های صنعتی ممکن است علاوه بر این مواد جامد، مایعات روغنی نیز وجود داشته باشند.

مسئله جداسازی این مواد صنعتی نیز خود معضل بزرگی به شمار می‌آید. جاروهای صنعتی می‌توانند این کار را انجام دهند.

آن‌ها مخازن بزرگ و فیلترهای کاملاً پیشرفته‌ای دارند و تخلیه مخزن آن نیز بسیار آسان است.

جاروبرقی صنعتی یا جاروی آب‌وخاک چه توانایی‌های دارند؟

این مدل جاروبرقی جدیدترین جاروی صنعتی تولیدشده در بازار است که قابلیت جمع‌آوری هم‌زمان مواد جامد و مایع را دارد.

این نوع گزینه مناسبی برای صنایعی است که بیشتر با فلزات سروکار دارند (مانند نظافت صنعتی کارخانه‌های خودروسازی، کارگاه‌های تراش فلزات و نظافت در صنایع کشتی‌سازی و … کاربرد دارند). این جاروبرقی‌های صنعتی آب‌وخاک توانایی جدا کردن سریع  مواد جامد و مایع از همدیگر را دارند.

زیرا قادر به فیلتراسیون مواد جامد و مایع هستند و چند نوع فیلتر مانند فیلتر پاکتی، کیسه‌ای، ستاره‌ای،  کارتریجی، هپا دارند و به‌طورکلی قادر به جمع‌آوری موادی مانند :

  • مواد قابل اشتعال
  • مواد غیرقابل اشتعال
  • مواد سمی
  • مواد روغنی
 جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی برای نظافت کارخانه‌ها

استفاده از جاروبرقی صنعتی و مکنده صنعتی به دلیل وجود گردوغبار خطرناک در کارخانه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

زیرا که وجود گردوغبار ممکن است به‌سلامتی کارکنان و کارکنان آسیب برساند. با این تجهیزات نظافت مکانیزه، به‌راحتی انواع آلودگی‌ها را مکش کرده و محیطی کاملاً تمیز خواهید داشت. نحوه کار این مکنده‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که موتور آن‌ها انرژی به‌دست‌آمده را به پمپ منتقل کرده و پمپ نیز با ایجاد خلأ ، کار مکش و جمع‌آوری انواع آلودگی را در کف مکان‌های صنعتی انجام می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای انتخاب خرطومی این جاروبرقی‌ها در نظر بگیریم جنس آن است. خرطومی آن حتماً باید مرغوب بوده و مقاومت کافی در برابر تأثیرات مخرب مواد خشک ، تیز و برنده، مواد ساینده ، مواد شیمیایی و … نیز مقاومت کافی داشته باشد.

یکی دیگر از موارد مهم که اهمیت زیادی دارد، توان موتور جاروبرقی است که بیانگر میزان مصرف آن است.

با افزایش قدرت مکش مکنده، توان آن نیز افزایش پیدا می‌کند. برای انتخاب جاروبرقی صنعتی و با در نظر گرفتن مقدار آلودگی‌های موجود در اندازه مخزن و ارتباط آن با محیط، باید در نظر گرفته شود.

مکنده صنعتی
مکنده صنعتی

 

از کاربردهای دیگر جاروبرقی صنعتی :

نظافت کارخانه‌ها

نظافت مکان‌های صنعتی

جاروب کردن مواد خطرناک

جمع‌آوری مواد پودری

 

تماس بگیرید