Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

دستگاههای مکنده صنعتی

سیستم مکنده صنعتی

سیستم مکنده صنعتی سیار و ثابت شرکت طاها فن، راه حلی ایدئال برای پاکسازی مؤثر مجموعه ها و کارخانه های صنعتی است. این تجهیزات، سیستم هایی ایمن، سازگار با محیط زیست، با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می شوند که یکی از تجهیزات ضروری برای تمامی کارگاه های صنعتی است.

سیستم‌ها و ساختمان‌های بزرگ به طور ایدئال به شبکه لوله‌کشی مرکزی مجهز شده‌اند. شما با استفاده از سیستم مکنده صنعتی تولیدی شرکت طاها فن اطمینان داشته باشید  که می‌توانید گردوغبارهای جمع شده در هر گوشه و کناری حتی در کوچک‌ترین شکاف‌ها و گوشه‌ها را به‌راحتی جمع کنید و همه جا تمیز و بدون گردوخاک خواهد شد.

برای استخراج گردوغبارهای انفجاری، می‌توان یک سیستم فیلتر با طراحی ۱۰ bar مقاوم در برابر فشار شوک و مطابق با استانداردهای لازم یا به‌عنوان روشی دیگر در یک مدل فشار کاهش یافته (۱٫۵ bar) با یک شیر تخلیه فراهم کرد. شبکه لوله‌کشی و دمنده‌های ریشه را می‌توان با استفاده از تجهیزات حفاظتی مطابق از هم جدا کنید.

سیستم مکنده صنعتی
مکنده صنعتی

 

مکان‌هایی که سیستم مکنده صنعتی ثابت یا سیار در آن‌ها استفاده می‌شود

 

نیروگاه‌های سوخت زغال‌سنگ

کارگاه‌های دفع زباله

صنایع شیمیایی

کارگاه‌های ریخته گری

صنایع چوب

صنایع فرز

صنعت سیمان

صنایع لاستیک

کارخانه‌های تولید نوشیدنی

صنعت کاغذ

صنعت مواد غذایی

صنایع غذایی دام

و هر جای دیگری که گردوغبار، کثیفی و سایر مواد ممکن است جمع شوند.

 

تصویری از یک جاروبرقی صنعتی
جاروبرقی صنعتی

 

مزایای استفاده از سیستم مکنده صنعتی

 

خدمات پس از فروش دستگاه‌ها و تجهیزات

کاهش حوادث احتمالی

وضعیت کاری بهبودیافته

ظاهر کلی تمیز

جلوگیری از خطرات آتش‌سوزی و انفجار

گردوغباری برای به هم زدن وجود ندارد

سیستم تخلیه گردوغبار محصورشده

کیفیت تولید افزایش یافته

شرایط هایژنیک بهبودیافته

 

شرکت طاها فن تولید کننده انواع تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع مانند سیستم مکنده صنعتی ، دمنده صنعتی ، دستگاه هواساز و سیستم کانال کشی و غیره امیدوار است با خواندن این مقاله اطلاعات لازم در مورد سیستم مکنده صنعتی به دست آورده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش محصول می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کرده و محصول خود را سفارش دهید. منتظر نظرها و پیشنهادهای سازنده شما عزیزان هستیم.

 

 

 

 

 

 

تماس بگیرید