Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

نمونه ای از دستگاه های اگزاست فن

آیا در محل کسب‌وکار خود به اگزاست فن صنعتی نیاز دارید؟

هنگامی که نوبت به اگزاست فن صنعتی می‌رسد، گاهی اوقات ممکن است سردرگم شوید که کدام یک از انواع آن برایتان مناسب است و آیا واقعاً به اگزاست فن صنعتی نیاز دارید یا خیر. همان‌طور که می‌دانید، طبق قانون باید برای کارکنان خود محیط کار سالم و بهداشتی ایجاد کنید و در بیشتر وقت‌ها ممکن است ندانید بهترین راه برای انجام این کار کدام است. شرکت طاها فن تولیدکننده برجسته انواع تجهیزات مربوط به سیستم تهویه مطبوع در این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

تصویری از یک اگزاست فن صنعتی
اگزاست فن صنعتی

 

انتخاب دستگاه مناسب با توجه به محل کار

 

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، اندازه و وسعت محلی است که می‌خواهید تهویه شود. بدیهی است که یک کارگاه تعمیر خودرو به یک فن متفاوت با فروشگاه حراجی نیاز دارد، اما در هر دو آن‌ها احتمال دارد کارکنان در معرض مواد آلاینده قرار گیرند. اگر نمی‌دانید برای محل کسب‌وکار خود به کدام نوع دستگاه اگزاست فن صنعتی نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت طاها فن تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. ممکن است کارشناسان ما بتوانند از محل کارتان بازدید کنند و کمک بیشتری را برایتان فراهم کنند.

 

نمونه ای از یک اگزاست فن یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع صنعتی
اگزاست فن یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع صنعتی

 

بسیاری از مالکان کسب‌وکار، هنگام انتخاب اگزاست فن صنعتی ممکن است یک فن جریان آکسیال را انتخاب کنند و برخی هم استفاده از فن‌های دیواری را که به نام فن‌های پانلی هم مشهورند، ترجیح می‌دهند. یکی از نکات مهمی که در این زمینه باید بدان توجه کنید آن است که سیستمی که برای تهویه محل کار خود نصب می‌کنید باید هم هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای خارج شده را با هوای سالم و تمیز جایگزین کند، در غیر این صورت، چند مشکل دیگر به جز هوای آلوده نیز برایتان ایجاد خواهند شد. در صورت نیاز، می‌توانید از یک سیستم کامل برای نیازمندی‌های خود استفاده کنید.

 

نمونه ای از اگزاست فن صنعتی پشت بامی
اگزاست فن صنعتی پشت بامی

 

وجود اگزاست فن صنعتی ضروری است!

 

هرگز تصور نکنید که به اگزاست فن صنعتی نیاز ندارید! همه انواع کسب‌وکارها به دستگاه اگزاست فن صنعتی نیاز دارند، از کارگاه‌های تعمیر خودرو که کارکنان حاضر در آن در معرض دودها و سایر آلاینده‌ها قرار دارند تا کارگاه‌های رنگ یا کارگاه‌هایی که با آسیاب کردن مواد و صیقل دادن سروکار دارند. همواره این  نکته را در ذهن داشته باشید که به دلیل حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از بیمار نشدن آن‌ها باید از این تجهیزات مهم و حیاتی استفاده کنید. دستگاه اگزاست فن صنعتی ممکن است جذاب‌ترین دستگاه این تجهیزات نباشد، اما بهتر است بدانید که برای موفقیت کسب‌وکارتان وجود آن ضروری و حیاتی است.

 

تصویری از اگزاست فن صنعتی پشت بامی
اگزاست فن صنعتی پشت بامی

 

شرکت طاها فن

 

شرکت طاها فن تولید کننده برجسته انواع تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع در کشور، در این مقاله
اطلاعاتی را در مورد یکی از تجهیزات مهم تهویه مطبوع به نام دستگاه اگزاست فن صنعتی فراهم کرده است
و امیدوار است برای کاربران خود مفید باشد. اگر در مورد محصولات ما سوالاتی داشتید، یا قصد سفارش
محصول دارید، می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

 

شرکت طاها فن
شرکت طاها فن

 

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Does-Your-Business-Need-Industrial-Exhaust-Fans?&id=5385269

 

تماس بگیرید