Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

نمونه ای از دستگاه های اگزاست فن

آیا به اگزاست فن صنعتی نیاز دارید؟

اگزاست فن صنعتی دستگاهی است که برای کنترل کیفیت هوا در محیطی محدود به کار می‌رود که دود، رطوبت، بخار و بوهای نامطبوع را از این محیط‌ها بیرون می‌کند. به‌طورمعمول، این دستگاه اگزاست فن صنعتی یکی از بخش‌های مهم سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان‌ها است، هرچند می‌توان آن را به‌صورت مستقل و جداگانه نیز نصب و استفاده کرد.

 

اگزاست فن صنعتی در آشپزخانه رستوران‌ها

 

این دستگاه‌ها را می‌توانید در آشپزخانه‌های رستوران‌ها و هتل‌ها مشاهده کنید. اگزاست فن صنعتی نه‌تنها بوی ناخواسته و نامطبوع غذا را از محیط این آشپزخانه‌ها به بیرون می‌فرستد، بلکه کمک می‌کند تا رطوبت اضافی آنجا نیز از بین برود. اگر در این محیط‌ها دستگاه اگزاست فن صنعتی نصب نکنید، در مدت کوتاهی متوجه افزایش رطوبت و درنتیجه، رشد قارچ و کپک در آنجا خواهید شد که بدون شک بازرسان بهداشتی از آن نخواهند گذشت. به‌علاوه، این دستگاه‌ها در سایر مکان‌هایی که رطوبت می‌تواند مشکل زیادی ایجاد کند، مانند حمام‌ها نیز استفاده می‌شوند.

 

تصویری از یک اگزاست فن صنعتی
اگزاست فن صنعتی

 

برخی از کاربردهای مفید این دستگاه

 

دستگاه اگزاست فن صنعتی را می‌توانید برای تنظیم دمای محیط نیز استفاده کنید و وقتی آن را همراه و در کنار سیستم تهویه مطبوع استفاده کنید، کارآمدی این سیستم افزایش خواهد یافت و باعث صرفه‌جویی در هزینه نیز خواهد شد. پره‌های این دستگاه، هوا را به اطراف پراکنده می‌کنند که باعث می‌شوند هوای گرم در فصل تابستان به فضای بیرون منتقل شود. آن‌ها هوای تازه را از محیط بیرون به داخل می‌کشانند که این هوا از هوای داخل خنک‌تر است و بنابراین، هوای داخل ساختمان را خنک می‌کند.

 

نمونه ای از اگزاست فن صنعتی پشت بامی
اگزاست فن صنعتی پشت بامی

 

استفاده برای محیط‌های شیمیایی و خطرناک

 

اگر گاراژ یا شرکت تولیدی دارید که در آن از حلال‌های شیمیایی و سایر مواد به‌طور بالقوه خطرناک استفاده می‌کنید، ممکن است قانون مجبورتان کند که در آنجا از دستگاه اگزاست فن صنعتی استفاده کنید تا کیفیت هوا را در سطح معین و مطلوبی حفظ کنید. در غیر این صورت، ممکن است کارکنان شرکتتان بیمار شوند و مجبور شوید هزینه‌هایی را برای مداوا و موارد دیگر پرداخت کنید. در بیشتر وقت‌ها، اگزاست فن صنعتی برای از بین بردن این بوهای  نامطبوع به کار می‌رود که محیط کاری را به یک محیط ایمن و خوشایند برای کار کردن تبدیل می‌کنند.

 

اگزاست فن
اگزاست فن‌

 

بیمارستان‌ها نیز می‌توانند در آزمایشگاه‌های خود از دستگاه اگزاست فن صنعتی استفاده کنند تا بخارها و گازهای به‌طور بالقوه خطرناک را در آن محیط‌ها از بین ببرد و آنجا را به فضایی ایمن تبدیل کند. این دستگاه‌ها را باید همواره در شرایط کاری مطلوبی نگه‌داری کنید و به‌طور مرتب بازرسی کنید تا از سالم بودنشان مطمئن شوید و در حین کار خراب نشوند. به‌محض این‌که احساس کردید دستگاه نیاز به تعویض دارد، این کار را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول مهم و مفید، سایر مقالات ما را نیز بخوانید.

 

نمونه ای از یک اگزاست فن یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع صنعتی
اگزاست فن یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع صنعتی

 

شرکت طاها فن

 

شرکت طاها فن تولید کننده برجسته انواع تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع در کشور، در این مقاله
اطلاعاتی را در مورد یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع به نام دستگاه اگزاست فن صنعتی فراهم کرده است
و امیدوار است برای کاربران خود مفید باشد. اگر در مورد محصولات ما سوالاتی داشتید، یا قصد سفارش
محصول دارید، می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

 

 

شرکت طاها فن
شرکت طاها فن

 

لینک مقاله منبع:

http://ezinearticles.com/?Do-You-Need-Industrial-Exhaust-Fans?&id=5385261

 

تماس بگیرید