Info@tahafan.ir

۰۹۱۲۰۴۰۴۵۸۶ مشاوره

درست همینجا ،

دستگاه های گردگیر صنعتی

دستگاه های گردگیر صنعتی – آشنایی با نحوه عملکرد این دستگاه مهم

امروزه به جرئت می‌توانیم بگوییم که هوای پاکیزه به یک دُر نایاب تبدیل شده است. سطوح آلودگی هوا در همه جا وجود دارد و پیوسته در حال افزایش هستند. خوشبختانه، برای برطرف کردن این مشکل، یک فناوری جدید به نام دستگاه های گردگیر صنعتی ساخته شده‌اند تا به توقف آلودگی و ایجاد هوایی پاک و سالم کمک کنند. هوا به دلیل انتشار مداوم آلاینده‌های ناشی از فرآیندهای صنعتی آلوده می‌شود. کاربرد دستگاه های گردگیر صنعتی این است که کثیفی‌های ایجاد شده در هوای سمی محیط کاری را فیلتر می‌کند.

 

 

یکی از مدلهای دستگاه گردگیر صنعتی
شماتیک سیستم گردگیر صنعتی

دستگاه های گردگیر صنعتی با کیفیت می‌توانند با فیلتر کردن هوا و از بین بردن آلودگی‌های آن، کارکنانتان را از قرارگیری در معرض این مواد خطرناک حفظ کرده و هوایی پاک و بهداشتی فراهم کنند. استفاده از دستگاه های گردگیر صنعتی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند استانداردهای لازم برای بهداشت و سلامت را به دست آورید. مزایای فراوان دستگاه های گردگیر صنعتی باعث شده‌اند این دستگاه در محیط‌های کسب‌وکاری به‌طور گسترده‌ای استفاده شوند. افراد آگاه از محیط‌زیست، به دنبال کسب‌وکارهایی هستند که آلودگی را وارد محیط‌زیست نکند. شما با استفاده از دستگاه های گردگیر صنعتی می‌توانید به یکی از این کسب‌وکارهای دوستدار محیط‌زیست تبدیل شوید و شهرت خوبی را در این زمینه به دست آورید.

استفاده از دستگاه گردگیر صنعتی به دلیل مصرف برق پایین می‌تواند منجر به صرفه‌جویی هنگفتی در هزینه‌ها شود. حفاظت از سلامت سایرین و نیز سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، آن قدر ارزش دارد که برای تحقق آن باید از دستگاه های گردگیر صنعتی استفاده کنید. شما چه از دستگاه گردگیر با درجه تجاری برای محیط کسب‌وکار خود یا درجه استاندارد برای محل زندگی خود استفاده کنید، چیزی از مزایای آن را از دست نخواهید داد. دستگاه های هواکش صنعتی بهره‌وری و کارآمدی را در محیط‌هایی که در آن‌ها کار می‌کنند، بالا می‌برند. به‌علاوه، این تجهیزات ایمنی محیط را نیز ارتقا می‌دهند. با استفاده از دستگاه های گردگیر صنعتی می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و از سلامت خود و کارکنانتان مراقبت کنید. آشنایی با اهمیت و ضرورت وجود این تجهیزات در محل کار، برای آشنایی دقیق با نحوه عملکرد آن‌ها ضروری است.

 

دستگاه های سیکلون
دستگاه گردگیر سیکلون

 

نحوه عملکرد دستگاه های گردگیر صنعتی

 

دستگاه های گردگیر صنعتی چگونه کار می‌کنند؟ این دستگاه‌ها هوای آلوده را به داخل می‌کشند، گردوغبار آن را فیلتر می‌کنند و سپس هوای تمیز را در محیط رها می‌کنند. به طور معمول، در دستگاه های گردگیر صنعتی فیلترهایی استفاده شده‌اند تا ذرات گردوغبار را از هوا بگیرند و هوای تمیز و بدون گردوغبار را به محیط بازگردانند. سپس، هوای تازه فیلتر شده را در محیط آزاد می‌کنند. بسته به نوع دستگاه گردگیر صنعتی، این فرآیند به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. برخی از انواع این تجهیزات برای استفاده در عملیات کوچک‌تر و سایرین برای عملیات گسترده‌تر طراحی شده‌اند. علاوه بر نوع، روش‌های از بین بردن گردوغبار بسته به برند
دستگاه نیز متفاوت است. آلودگی‌ای که قرار است فیلتر شود نیز در روش مورد استفاده در دستگاه نقش دارد.

تمامی دستگاه های گردگیر صنعتی با از بین بردن آلودگی‌ها، کیفیت هوا را در محیط ارتقا می‌دهند. این مورد در بیشتر وقت‌ها بسته به شکل آلودگی هوا متفاوت است. برخی از رایج‌ترین دستگاه های گردگیر صنعتی ، جداکننده‌های اینرسیایی، ایرواشر، اسکرابر هوا، جمع کننده‌های baghouse، دستگاه های گردگیر صنعتی کارتریجی و ته‌نشین کننده‌های الکترواستاتیک هستند. دستگاه های گردگیر صنعتی هوا را به بهترین شکل ممکن کنترل و مدیریت می‌کنند.

 

 

قسمت‌های مختلف دستگاه سیکلون
اجزای مختلف دستگاه سیکلون

 

شرکت طاها فن

 

شرکت طاها فن تولید کننده برجسته انواع تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع در کشور، در این مقاله
اطلاعاتی را در مورد یکی از تجهیزات مهم سیستم تهویه مطبوع به نام دستگاه گردگیر صنعتی فراهم کرده است
و امیدوار است برای کاربران خود مفید باشد.اگر در مورد محصولات ما سوالاتی داشتید، یا قصد سفارش محصول
دارید، می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.

لینک مقاله منبع:

http://EzineArticles.com/1247303

 

تماس بگیرید